Kilka prostych zasad, aby poprawić siłę przysiadów

Podziel się:

[block]0[/block]

Przysiad jako priorytet treningu

Chcesz zacząć podnosić duże ciężary? W takim wypadku przysiady muszą się stać priorytetem w Twoim treningu. Musisz go tak zaplanować, aby przysiady wypadały w takim dniu, w którym masz najwięcej energii. Przykładowo: nie katuj nóg, gdy dzień wcześniej przebiegłeś 10 kilometrów.

Skoncentruj się na właściwym ułożeniu

Upewnij się, że twoje ręce, tułów, nogi i są ustawione równo. Pozwoli to zminimalizować ryzyko kontuzji, a zmaksymalizuje ilość powtórzeń które zdołasz wykonać.
Nie wiesz co to oznacza “równo”? Poniżej przedstawiamy rysunek jak poprawnie wykonać ćwiczenie. Jeżeli nadal masz z tym problem, to zapytaj trenera na siłowni lub osobę bardziej doświadczoną.

technika-przysiady

Wdech i wydech

Pomyślisz że to banał, ale wiele osób podczas wykonywania ćwiczenia zapomina o odpowiednim oddychaniu. Pamiętaj aby przed zejściem do przysiadu wykonać głęboki wdech, a wydech dopiero w momencie ukończenia ćwiczenia.

 

Oceń artykuł:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

2 thoughts on “Kilka prostych zasad, aby poprawić siłę przysiadów

  • MarkoZ

    (13 października 2016 - 09:00)

    Moglibyście dać obrazek jak równo układać stopy etc.,
    bo ja np nie mam kogo zapytać.

    • KochamSilownie

      (15 października 2016 - 09:40)

      Witaj, słuszna uwaga. Dodane 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *